dinsdag 12 september 2017

Springen door de geschiedenis

Onze vakantie in Wales zit erop. Het was in de eerste plaats geweldig om met Annemiek en de mannen veertien dagen op pad te zijn. En het werd er nog beter op doordat Wales ons een verscheidenheid aan bezienswaardigheden heeft voorgeschoteld.

Als een schaakstuk sprongen we door de geschiedenis van het land en haar bevolking. En ik wil jullie in deze laatste blog van deze Wales serie mee laten springen aan de hand van de laatste 16 foto's. En als je een beetje puzzelaar bent dan kun je uit de letters tussen ( ) de bestemming voor de, aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, volgende blog-serie halen.


(K)


(N)

(A)

(G)

(L)

(E)

(P)

(D)



(A)

(A)

(O)


(A)

(A)

(M)

Ik denk dat ik jullie in deze 16-delige blog-serie een leuk overzicht heb gegeven van wat Zuid-Wales te bieden heeft. Ik dank jullie voor jullie belangstelling, met gemiddeld 50 page views per blog ben ik blij!

Tot een volgende keer.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten